Kreatív Kataságok

csináld magad ötletek (DIY) a lakberendezésben

Mit fessünk a falra?

2018. március 02. 18:39 - Katemi

 

 

   Ha van egy karakteres színű, ámde üres falfelületünk, több lehetőségünk is van arra, hogy díszítsük valamivel. Nálam úgy kezdődött, hogy volt egy keret nélküli tükröm, illetve egy vödör maradék fehér falfestékem... Kézenfekvő volt, hogy keretet festek a tükörnek. Kerestem egy barokkos mintát a neten, ennek alapján ceruzával felrajzoltam a keretet a falra és kifestettem. 

2015-12-02_19_38.jpg

A következő a hálószoba volt, ide egy fát festettem (az ötletet falmatricás oldalról vettem, de a festés olcsóbb volt, mintha matricát vettem volna). Ha már belejöttem a festésbe, ágyvéget is készítettem egy darab régi kerítésdarabból, amit szintén fehérre festettem és egy régi, megszürkült deszkából (amit kicsit lecsiszoltam) polcot is készítettem hozzá.

5a3175ffcb294.jpg

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkatasagok.blog.hu/api/trackback/id/tr988452806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása